Saturday, January 2, 2010

Dajjal-Illuminati-Freemason: Bhg 5

Seperti yang saya sebutkan sebelum ini jika kita rajin meneliti mitos-mitos lampau kita akan menemui beberapa watak yang menepati karektor Dajjal. Watak-watak ini digambarkan sebagai tuhan yang patut disembah dan dipuja oleh umat manusia. Selain daripada Horus yang digambarkan sebagai tuhan bermata satu terdapat satu lagi sembahan manusia di zaman silam yang jika perhatikan turut mempunyai hanya satu mata iaitu Odin (akan disentuh kemudian).


Suka untuk saya katakan bahawa anda berhak untuk merasa sceptic tentang teori-teori yang dinyatakan ini kerana dengan penglihatan secara kasar, teori ini kelihatannya agak tidak munasabah. Saya boleh memahaminya. Namun ingin juga saya katakan bahawa sekiranya data-data yang dikemukakan itu dibanyak tempat amat berpadanan dengan ciri-ciri yang ada pada Dajjal, maka saya kira teori ini tidak boleh ditolak mentah-mentah oleh tuan-tuan sekalian. Seperti juga pembuktian kes-kes jenayah di mahkamah. Bukti-bukti tidak lansung atau circumstancial evidence akan diterima oleh mahkamah dalam membuktikan sesuatu kes. Dan inilah yang saya sedang kemukakan.

Apapun ia terpulang kepada setiap daripada kita untuk membuat perbandingan. Cuma saya berharap agar saudara-saudari sekalian dapat bersabar kerana semakin dalam kita menusuri siri ini, persoalan ini akan menjadi semakin jelas di mata kita.

Sebelum kita pergi lebih jauh ingin juga saya sebutkan di sini bahawa kredit ke atas penemuan-penemuan ini sebenarnya wajar diberikan kepada saudara Islam kita dari Amerika/USA, saudara Abdullah Hashim. Saya hanya melanjutkan usaha beliau dalam mendedahkan perancangan-perancangan di balik tabir gerakan-gerakan illuminati, freemason dan pemuja syaitan yang pada saat saya menulis posting ini sedang berusaha keras tanpa henti untuk mencapai sasaran akhir mereka. Sumber-sumber yang saya gunakan untuk siri ini sudah tentunya diambil daripada Al-Quran, Hadist-hadist Nabi SAAW, Abdullah Hashem dan rakan-rakan serta buku-buku rujukan yang saya miliki sendiri, perbincangan dengan rakan-rakan, rujukan kepada ulama' disamping carian-carian di internet.

Saudara Abdullah Hashem yang saya sebutkan di atas pernah membuat satu siri bertajuk 'The AntiChrist/Dajjal Will Be A Reptillian Shapeshifter' di YouTube sebelum siri tersebut disekat oleh pemilik YouTube. Beliau memuatkan (upload) siri itu beberapa kali selepas itu namun setiap kali dimuat naik (upload) ia disekat oleh pengurusan You Tube. Selepas itu beliau muatkan siri tersebut di website beliau sendiri. Insya Allah linkya akan diberikan.

No comments:

Post a Comment