Saturday, January 23, 2010

Dajjal-Freemason-Illuminati: Bhg 13

Atas dasar itulah maka Dajjal membuat manusia secara perlahan-lahan mengenali dirinya. Peribadinya, wataknya, karektornya dan malah struktur fizikalnya turut ‘ditunjukkan’, ‘diceritakan’ dan ‘disebarkan’ kepada umat manusia secara perlahan-lahan dan halus agar apabila saat kemunculannya nanti manusia akan dapat menerimanya.

Mulai hari ini, berhati-hatilah dengan segala apa yang anda lihat, tonton, baca dan sebagainya kerana di dalamnya terdapat agenda Dajjal yang menyusup masuk yang tujuannya tidak lain dan tidak bukan adalah seperti yang saya katakan di atas – agar manusia tidak terkejut dengan kehadirannya, sudah biasa dan lali dengannya lalu mudah untuknya mencapai hasratnya.

- petikan dari Bahagian 4.


Ini logo Columbia Broadcasting System. Media ini turut dikenali sebagai The Eye Network atau The Eye.



Ini pula logo Oberon Media (online games).



Si mata satu.



Aj-Jassasah? Si bulu tebal hingga tidak dapat dipastikan di mana bahagian depan dan di mana bahagian belakang tubuhnya. Kawan baik Simata Satu di dalam animasi tersebut. Petikan dari hadist tentang Tamim Ad-Dari - bahagian satu: There was a beast with long thick hair (and because of these) they could not distinguish his face from his back. They said: Woe to you, who can you be? Thereupon it said: I am al-Jassasa.



Logo di dalam cerita Monster Inc.


Adakah ini satu co-incidence juga? Wallahua'lam ...

No comments:

Post a Comment