Saturday, January 30, 2010

Dajjal-Illuminati-Freemason: Bhg 14

Pada posting-posting awal siri ini kita dapati bahawa ciri-ciri yang ada pada Horus amat menepati ciri-ciri yang disebutkan berkaitan Dajjal yang akan muncul di akhir zaman nanti.

Mesej-mesej tersembunyi berkaitan kewujudan order baru dunia dan sebagainya yang terdapat pada wang kertas USD 1-00 seperti yang kita bincangkan pada posting-posting seterusnya turut menambahkan lagi keyakinan saya bahawa Horus ini sememangnya adalah Dajjal yang disebut-sebut akan datang pada akhir zaman yang berhasrat untuk merajai dunia dan membawa bersama-samanya satu sistem tersendiri yang bertentangan dengan fitrah kejadian manusia dan Islam.

Untuk mencapai hasrat tersebut, agenda-agenda Dajjal dimasukkan secara halus dan perlahan-lahan ke dalam minda dan kehidupan manusia melalui pelbagai cara dan kaedah. Salah-satu daripadanya adalah melalui penguasaan ke atas media. Sebahagian kecil daripadanya telah ditunjukkan pada bahagian ke-13 yang lepas. Sudah tentu ada pihak yang menjalankan segala usaha di sebalik tabir ini. Saya percaya ramai yang tahu bahawa pihak yang dimaksudkan tersebut adalah gerakan bawah tanah Illuminati/Freemason dan Zionist.

Bagaimanapun kita tidak pasti samada gerakan secret society ini ditadbir sesama ahlinya sahaja dengan diketuai oleh seorang mastermind dan menunggu-nunggu kemunculan Dajjal pada akhir zaman nanti ATAUKAH Dajjal sudah ada pada masa ini dan memimpin di sebalik tabir pertubuhan ini dan hanya menunggu masa yang sesuai sahaja untuk muncul. Pengetahuan yang mutlak tentangnya hanya milik Allah semata-mata.

Perlu juga saya sebutkan bahawa tujuan utama siri ini ditulis bukanlah untuk mengkaji siapa Dajjal yang sebenarnya kerana apabila tiba masanya nanti ia akan keluar juga regardless of who he is. Tujuan siri ini dikeluarkan adalah untuk mengajak diri saya dan saudara-saudari sekalian menentang musuh Allah yang dilaknat ini dan penentangan ini tidak semestinya kita lakukan pada saat kemunculannya sahaja.

Dan kita tidak akan mampu menentang musuh jika kita tidak mengenal siapa musuh kita, bagaimana ia bekerja dan sejauh manakah kemampuan musuh kita. Oleh itu untuk menentang Dajjal, kita perlulah mengetahui latar belakang dirinya, bagaimana ia atau kumpulannya bekerja dan sejauhmana mereka telah melangkah. Pengetahuan tentang hal ini dapat menjadi senjata ampuh untuk menentang Dajjal dan pemujanya. Tanpa pengetahuan tentang musuh kita, tidak mustahil kita telah terjebak ke dalam perangkapnya tanpa kita sedari. Maka pengetahuan adalah penting.

Oleh kerana pada bahagian ke-13 yang lepas saya membawa bukti-bukti berkaitan media, maka eloklah kiranya saya mulakan peringkat kedua (peringkat pertama adalah mengenal siapa Horus/Dajjal) ini dengan topik berkaitan media juga. Saya kira pemerhatian secara visual adalah lebih berkesan untuk melihat bagaimana gerakan Illuminati/Freemason/Zionist bekerja di dalam bidang media dan apa yang menjadi sasaran mereka disebalik tabir media.

Siri 'The Arrivals' yang diusahakan beberapa anak muda Muslim yang menyambung usaha Abdullah Hashem/Hashemsfilms pada part 11 hingga 14 ada menyentuh tentang penguasaan media oleh kumpulan ini. Saya pohon maaf jika apa yang disajikan itu terdapat adegan yang tidak sesuai untuk tatapan, namum ia adalah semata-mata untuk menunjuk bagaimana mereka bekerja untuk meracuni pemikiran manusia dan mencapai hasrat mereka. Pohon perlindungan Allah jua dari gangguan-gangguan dan fitnah mereka.

Saksikan dahulu part 11 siri tersebut:

5 comments:

  1. AIK DAH TARIK BALIK CHATROOM TU?HEHEHE BENGANG KE?? :D

    ReplyDelete
  2. tak bengang tp takut nk bahas.. :D

    ReplyDelete
  3. Bukan macam tu. Pada saya teguran biarlah dgn cara yang beradab. Keduanya 'org yg sama' tersebut menggunakan nama saya dlm shoutbox tu, jadi saya rasa ia tidak wajar. Salam kepada anda berdua.

    ReplyDelete
  4. salaaammm.. :D
    HAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. sory..tu i la nyamar... hihi
    xde niat ape2 pun..gurau je tu.. :D
    hahaha

    ReplyDelete