Monday, February 15, 2010

Dajjal-Illuminati-Freemason: Bhg 20



Ini adalah scene di dalam cerita The Little Mermaid sewaktu Eric dan Ursula mengadap paderi untuk dinikahkan. Di awal scene tersebut tidak ada apa-apa yang aneh ditunjukkan, namun apabila kedua pasangan ini menghampiri paderi tersebut, jika diperhatikan secara cermat, kita akan dapati paderi tersebut berada di dalam keadaan ghairah - seperti yang dipaparkan pada gambar di atas. Tuan-tuan boleh lihat sendiri adegan tersebut jika memiliki CD atau video tape animasi The Little Mermaid. Namun kita difahamkan bahawa setelah tersebar luas dakwaan bahawa pihak Disney memasukkan mesej-mesej halus atau tersembunyi(subliminal message)berunsur seks ke dalam produksi mereka, CD-CD terbaru The Little Mermaid tidak lagi memaparkan adegan ini.








Kita juga difahamkan bahawa artis yang mereka illustrasi untuk cover/poster cerita The Little Mermaid sememangnya berniat untuk membuat menara di latar belakang cover tersebut kelihatan seperti alat sulit lelaki. Setelah siap ia menyedari ilustrasi tersebut kelihatan jelas menunjukkan alat sulit lelaki, tetapi lakaran tersebut dihantar juga ke bahagian berkaitan untuk kelulusan. Namun, pihak berkaitan di Disney tetap meluluskan lakaran tersebut dan ia digunakan sebagai cover/poster animasi The Little Mermaid. Benar atau tidak dakwaan ini tidaklah dapat dipastikan, tetapi saudara-saudari lihatlah sendiri dan buatlah penilaian ke atasnya.






Scene di atas diambil dari cerita The Rescuers oleh Disney. Perhatikan betul-betul pada tingkap yang terbuka tersebut. Ia menunjukkan gambar seorang wanita yang berbogel dengan kedua buah dadanya jelas kelihatan. Tahukah anda tahun berapakah animasi ini dikeluarkan? Ia dikeluarkan pada tahun 1977. Maknanya ia sudah lama beredar dan memasuki subconscious mind kanak-kanak, generasi demi generasi.






Ini adalah adegan dari animasi Who Framed Rogger Rabbit juga oleh Disney, yang menunjukkan karektor bernama Jessica Rabbit melompat keluar dari sebuah teksi dan menampakkan bahagian dalam pehanya.



Sebenarnya banyak lagi mesej halus yang dimasukkan ke dalam berbagai-bagai animasi untuk kanak-kanak. Tuan-tuan boleh layari website ini - The Official Subliminal Messaging Blog di alamat http://www.subliminal-messaging.com/disney-subliminal-messages/ untuk maklumat lanjut.

Carian di internet dan Youtube untuk Disney Subliminal Message juga dapat membantu.

Jadi bolehkah kita masih beranggapan kartun adalah semata-mata kartun?

No comments:

Post a Comment