Sunday, February 14, 2010

Dajjal-Illuminati-Freemason: Bhg 19

Dalam beberapa posting yang lepas terutamanya melalui siri The Arrivals pt 11, 12 dan 13 yang disiarkan, kita dengan jelas dapat melihat bagaimana media hiburan digunakan sebagai alat/tool untuk mereka melalaikan umat manusia. Media hiburan juga digunakan sebagai alat untuk mereka menyebarkan propaganda Dajjal dan secara halus pemujaan ke atas Dajjal turut diselitkan.

Mesin-mesin pemujaan, propaganda dan candu yang melalaikan ini disuap kepada kita saban hari dan saban waktu agar ia betul-betul menyerap masuk ke dalam pemikiran manusia. Ketika bangun dari tidur - muzik yang menjadi peneman agar kononnya untuk memberi semangat untuk pergi belajar atau bekerja. Ketika memandu atau menaiki pengangkutan awam untuk ke tempat kerja, muzik juga yang menjadi halwa telinga. Sewaktu menghadap komputer, lagu-lagu hiburan yang dipasang, kononnya untuk menghilangkan boring sewaktu bekerja. Ketika pulang dari kerja... sewaktu makan di hadapan televisyen... sewaktu mandi... sebelum tidur... semuanya muzik dan rutin ni berlaku hari demi hari, tahun demi tahun. Semuanya dirancang dan diatur oleh mereka dan tanpa kita sedari kita sebenarnya telah masuk ke dalam perangkap mereka.

Jika semua ini boleh ditujukan kepada kita, apakah kita fikir mereka tidak akan melakukannya kepada kanak-kanak? Sedangkan pemikiran orang dewasa pun boleh diracuni, apakah kita fikir fikiran kanak-kanak yang Nabi sabda umpama kain putih yang boleh dicorakkan itu tidak mereka jadikan sasaran? Apakah kita juga boleh beranggapan bahawa berbagai-bagai kartun yang dihidangkan kepada kanak-kanak itu adalah secara literalnya, kartun semata-mata?

Lihat gambar-gambar di bawah:-


















No comments:

Post a Comment