Tuesday, August 24, 2010

14 Ramadhan 1431 H - 24/8/2010 M

Hari ni saya dapat staff pertama. Staff sambilan secara lebih tepat. Rasa lega yang amat sangat bila dah ada staff yang dapat membantu. Insya Allah, kalau kerja dia memuaskan, saya akan pertimbang untuk ambik bekerja secara tetap. Harap-harap macamtu lah.

Bulan Ramadhan ni jugak menyaksikan saya masuk ke rumah baru. Baru hari Sabtu 11 Ramadhan 1431 lepas kami berpindah masuk. Rumah kecil yang padan dengan kami tiga beranak. Adalah tempat untuk berteduh, mencari rezeki dan membina keluarga bahagia, mudah-mudahan.

4 tahun dulu, dalam bulan Ramadhan jugak, anak saya dilahirkan. Saya proposed Dayang (kot telepon shj, no dating-dating) juga dalam bulan Ramadhan. Saya berhenti kerja dengan firm lama dulu sebelum buka firm sendiri ni, juga dalam bulan Ramadhan. So Ramadhan sentiasa membawa pengertian baru buat saya. Mudah-mudahan Ramadhan terus membawa bahagia dan ketenangan buat saya dan keluarga. Juga untuk sahabat-sahabat semua.

Picture time:-

Saya dan Dayang


Sikecik di ofis saya.


Sikecik dengan mamanya.


Sikecik dengan papanya.

No comments:

Post a Comment