Monday, March 1, 2010

Bercuti

Salam kepada semua. Saya sebetulnya berada di Penang sekarang ni - temankan Dayang yang ada kursus di sini sambil bawa si kecil kami bercuti. Ada di Penang semenjak hari Jumaat lagi dan insya Allah akan bertolak ke Taiping pula esok.

Dari sudut lain pula, percutian kali ni semacam satu hari merdeka bagi saya. Harapnya begitulah kerana saya sudah maklumkan pada Tn. Haji Aziz (Chairman, Kelantan Bar Committee) bahawa saya mahu menumpukan sepenuh perhatian kepada firm saya yg baru ditubuhkan dan saya dengan hormatnya menolak tawaran beliau untuk menyambung tugas sebagai Setiausaha Kehormat Kelantan Bar bagi penggal ketiga berturut-turut.

Apapun saya harus mencari pengganti. Saya sudah mencari penggantinya tetapi masih menunggu jawapan beliau samada bersetuju atau tidak untuk menerima tawaran sebagai S/usaha Kehormat Kelantan Bar. Harapnya beliau bersetuju dan saya akan merdeka. Mudah-mudahan. Pray for me.

No comments:

Post a Comment